Torosi.gen.tr
Sıkça Sorulan Sorular
Insanlar

Turkcell kurumsal bayi

Turkcell kurumsal hat nasıl alınır?

Kurumsal hat almak için Talep Formu'nu doldurmanız veya size en yakın Kurumsal Çözüm Merkezi'ne veya Turkcell Mağazasına gelerek başvurmanız yeterli. Başvurunuz tamamlandıktan sonra, hattınız 24 saat içinde kullanıma açılacaktır.

Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi ne iş yapar?

Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi, Turkcell 'in müşterisi olan belirli segmentteki kurumsal müşterilerin bölge bazlı yönetimini gerçekleştiren partnerdir. … Paket, internet, dijital servisleri, erişim, Turkcell online işlemler gibi birçok sorunuzu karşılamak için var olan yetkili kurumsal satış ve destek noktalarıdır.

Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri nedir?

Cep telefonunuzdan 532'yi tuşlayarak Turkcell'e ulaşmak sadece 3 rakam. Diğer operatörler ve sabit hatlardan ise 0532 532 0000 'yi tuşlayarak Turkcell Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz.

Turkcell bayilik nasıl alınır?

Alt bayi olduğunuz dönemlerde sizlere verilen her kotayı doldurmuş olmanız gerekir. Bankadan teminat mektubu gösterilmeli ve iyi bir ticari sicile sahip olmalısınız. Gerekli işletme tecrübenizi ne olması önemli bir konu. Personel sayınızın yeterli olması gerekir.

Kimler kurumsal hat alabilir Turkcell?

Abonelik İşlemleri Kimler Yararlanabilir? Tüzel kişiler: Türk Ticaret Kanunu'nda belirtilmiş şirketler (anonim, limited, komandit, kolektif), kooperatifler, dernekler, vakıflar, siyasi parti, sendika, tüzel kişiliği haiz kamu kurum ve kuruluşları.

Kurumsal hat ne demek?

Kurumsal tarifeler, GSM operatörleri Turkcell, Avea ve Vodafone'un şirketlere özel olarak sunduğu cep telefonu tarifeleridir. Kurumsal hat sahibi olduktan sonra, operatörlerin sunduğu bu tarifelerden size uygun olanını seçebilirsiniz.

Turkcell Kurumsal ne iş yapar?

Kurumsal Çözüm Merkezi çatısı altında, Turkcell ürün ve servislerinin hedef bazlı saha satışı, satış sonrası hizmetleri, yeni pazar tespiti ve mevcut müşteri portföyünün geliştirilmesinden sorumlu olunacaktır.