Torosi.gen.tr
Sıkça Sorulan Sorular
Uzman Not Defteri

Kurumsal müşteri hizmetleri

532 757 2222 Ücretsiz Hizmet Hattı nasıl ücretlendirilir?

Turkcell Kurumsal müşteri temsilcim kim?

DAHA KALİTELİ HİZMET Cep telefonunuzdan 532'yi tuşlayarak Turkcell'e ulaşmak sadece 3 rakam. Diğer operatörler ve sabit hatlardan ise 0532 532 0000 'yi tuşlayarak Turkcell Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz.

Kurumsal Çözüm Merkezi nedir?

Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi, Turkcell 'in müşterisi olan belirli segmentteki kurumsal müşterilerin bölge bazlı yönetimini gerçekleştiren partnerdir. … Paket, internet, dijital iş servisleri, erişim, Turkcell online işlemler gibi birçok sorunuzu karşılamak için var olan yetkili kurumsal satış ve destek noktalarıdır.

532 yi aramak ücretsiz mı?

532 hattı tamamen ücretsiz bir şekilde arama imkanı vermektedir. Hiçbir ücret ödemeden ve bu konuda talep olmadan güvenli bir şekilde Turkcell Müşteri Hizmetleri aranabilir.

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri bağlar mısınız?

444 1 444 numaralı Bireysel ve 444 4 564 numaralı Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden Türk Telekom ile ilgili her konuda bilgi alınabilir ve bazı hizmetler için ön başvuru gerçekleştirilebilir.

Turkcell kurumsal satış temsilcisi ne iş yapar?

Kurumsal müşterilerin istek ve şikayetleri doğrultusunda raporlar hazırlayarak üst yönetime sunmak, Düzenli olarak kurumsal müşterileri ziyaret etmek ve ihtiyaçlarını değerlendirmek, Kurumsal tanıtım ve reklam faaliyetleriyle ilgili program ve etkinlikler düzenlemek, yer alır.

Turkcell kurumsal hat nedir?

Turkcell kurumsal hat servisleri, tüm telefon ve internet paketlerinizi kapsayan tüm çalışanlarınızın şirket hatlarını tek çatı altında yönetmenizi sağlayan teklifler bütünüdür.

Çözüm Merkezi ne demek?

E-ticaret Çözüm Merkezi, e-ticaret yaparken ihtiyaç duyulabilecek hizmetleri içeren bir bilgi ve başvuru platformudur. Çözüm merkezinde, alanında uzman onlarca resmi çözüm ortağı bulunmaktadır.