Torosi.gen.tr
Sıkça Sorulan Sorular
Insanlar

Hastane şikayet hattı

Alo 184 Hastane Ve Doktor Şikayeti.

Hastaneyi nereye şikayet edebiliriz?

Sağlık Bakanlığı'nın hasta ve hasta yakınlarının, hizmetlerinden memnun olmadığı sağlık çalışanlarını şikayet edebilmesi için kurduğu ALO 184 hattına şikayet yağdı.

Hasta hakları ile ilgili şikayetler nereye yapılmalı?

Hastalar, ilgili sağlık personeli hakkında, bağlı bulunduğu meslek odasına ve sağlık kuruluşunun hasta iletişim birimi ile hasta hakları kurullarına başvurma olanağına sahiptirler.

Bir doktoru nasıl şikayet edebilirim?

Sağlık Hizmetleri ile ilgili her türlü şikayet için Sağlık Bakanlığı”nın (SABİM) ALO 184 adlı hattı arayabilirsiniz. Postayla yapılan başvurular kabul edilmez. İlgili kişi şahsen başvurmak zorundadır.

Hakkınızda şikayet var mı?

Hakkında şikayet olup olmadığını adliyeye gidip savcılık ön büro bölümünden sorgulatabilirsiniz. Ama bazen başka adliyelerde şikayetler söz konusu olabiliyor. Sürekli takibini yapmak ve profesyonel olarak ifade anlamında yardım almak için bir avukat yardımıyla bu işi yapmanız daha sağlıklı olacaktır.

Özel hastaneler kime şikayet edilir?

Bunun için 'Alo 170'i arayabilir veya bizzat il ve ilçelerdeki SGK Müdürlükleri'ndeki 'Sağlık Sosyal Güvenlik Merkezleri'ne başvuru yapabilirsiniz.

Birinden şikayetçi olduktan sonra ne olur?

Karakola gitmeniz durumunda şikayetçi olmak istediğinizi söylerseniz ilgili memur ifadenizi alacak ve bunu zapta geçirecektir. Olayı anlatmanızın ardından şikayetçi olduğunuzu ve uzlaşmak istemediğinizi beyan etmenizin ardından emniyetteki süreç tamamlanacak ve ifadeniz cumhuriyet savcılığına gönderilecektir.

Hasta haklarıyla ilgili şikayetler nasıl yapılır?

Cevap: Hasta hakları ile ilgili tüm müracaat ve şikâyetler Hasta Hakları birimlerinden, Sağlık Bakanlığınca oluşturulan https:// hastahaklari.saglik.gov.tr/ Genel Ağ adresinden ve Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) Alo 184'ü arayarak yapılabilir.